հայոց լեզու

Առաջադրանքներ

Ուրիշի ուղղակի խոսքը փոխակերպի՛ր անուղղակի խոսքի։
1․ -Այսպիսի երջանկության ես երբեք չեմ հանդիպել իմ կյանքում,-խոստովանեց Գարեգինը։

Գարեգանինը խոստովանեց , որ այսպիսի երջանկություն երբեք չի հանդիպել իր կյանքում։

2․Դերասանն ասաց.

-Ես ստանձնեցի այս դերը, որպեսզի բեմից ասեմ այն, ինչ չեմ ասել կյանքում։

Դերասանը ասաց , որ ինքը ստանձնեց այդ դերը որպեսզի բեմից ասի այն ինչ չի ասել կյանքում ։

3․Ասատուրն ասաց.

-Բագրա՛տ, վաղուղ էի քեզ փնտրում, որովհետեւ համոզված էի, որ դու ինձ համար կանես այն, ինչ պատանեկան տարիների բարեկամությունն է պարտադրում։

Ասատուրն ասաց Բագրատին որ ինքը վաղուց էր նրան փնտրում , նա համոզված էր որ իր համար կանի ամեն ինչ , քանի որ տարիների բարեկամությունն էր պարտադրում ։

4․Օտարազգի գիտնականը խոստովանեց.

-Վախենում էի, թե Հայաստանում կհանդիպեմ մի հինավուրց երկրի ծերացած ժողովրդի, բայց օր օրի համոզվում եմ, որ այս հնադարյան հողի վրա ապրում է կենսունակ մի ժողովուրդ։

Օտարազգի գիտնականը խոստովանեց որ , վախենում էր հանդիպել Հայաստանում մի հնավուրց երկրի ծերացած ժողովրդի , բայց նա օր օրի համոզվեց , որ այդ հնադարյան հողի վրա ապրում են կենսունակ ժողովուրդ։

5․Իսրայելն ասաց որդուն.

-Հրաշքի չպիտի սպասենք, մենք մեր ձեռքով պիտի փրկվենք, իսկ եթե մեռնենք՝ միայն հերոսի մահով։

Իսրայենը ասաց որդուն, որ հրաշքի չպետք է սպասենք և մենք մեր ձեռքով պետք է փրկվենք , իսկ եթե մեռնենք մենակ հերոսի մահով։

6.Առանց քեզ, ես դժվար եմ պատկերացնում իմ երջանկությունը, – ասաց տղան Գոհարին:

Տղան ասաց Գոհարին , որ իր երջանկությունը չի պատկերացնում առանց նրա։

7.Հայրը մեղադրում է որդուն.
-Դու փախչում ես քո մասնագիտությունից և քեզ արդարացնելու համար, փորձում ես մեղավորներ փնտրել:

Հայրը մեղադրում էր որդուն նրա համար ,որ նա փախչում է իր մասնագիտությունից և իրան արդարացնելու համար փնտրում է մեղավորներ։

8.Վիկտոր Համբարձումյանը պատասխանեց.
-Երբ կարոտում եմ երկինքը, գալիս եմ Բյուրական, բայց ոչ թե աստղադիտակից եմ նայում, այլ նստում եմ տանս առջև և հիանում երկնքով:

Վիկտոր Համբարձումյանը պատասխանեց որ երբ նա կարոտում է երկինքը , գնում է Բյուրական , բայց ոչ թե աստղադիտակով նայելու այլ նստում է իր տան առջև և հիանում երկնքով։

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *