ռուսերեն

Читайте

Я студентка-иностранка. Меня зовут Изабель. Я приехала из Камеруна. Я учусь в университете на подготовительном факультете. На подготовительном факультете я изучаю русский язык. Потом я буду учиться на экономическом факультете – Улица Харьковская, г. Сумы. культете в университете, потому что я хочу быть экономистом. Я только два месяца живу в городе Сумы и ещё не очень хорошо знаю город. Но я знаю, что самая большая улица в городе – это улица Харьковская. Тут находятся многоэтажные жилые дома, университет, поликлиника, почта, общежитие. Тут также находятся магазины, супермаркеты, рынок. Вот большой супермаркет. Тут я могу купить разные продукты: хлеб, батон, булки и булочки, пирожки, молоко, масло, сметану,
кефир, йогурт, мясо, соки. Сегодня я покупаю батон, масло и джем. Я очень люблю фруктовый джем и часто его покупаю. На рынке я покупаю свежие овощи: капусту, морковь, лук, картофель. Моя подруга Ванесса очень любит свежие фрукты, поэтому для неё я ещё покупаю апельсины, яблоки и бананы.
Я купила все продукты, поэтому я возвращаюсь назад в общежитие. Вот почта. Тут я покупаю конверты, марки и открытки, потому что я хочу написать письмо домой. Я часто пишу письма домой и очень люблю их получать. Улица Харьковская очень широкая. Вот светофор и пешеходный переход. Переходить
дорогу нужно осторожно. Вот улица Замостянская. Тут находится моё общежитие. Я уже дома. Меня встречает Ванесса и помогает мне нести тяжёлые сумки. Сейчас мы будем готовить обед.

Ես արտասահմանցի ուսանող եմ։ Իմ անունը Իզաբել է։ Ես եկել եմ Կամերունից։ Համալսարանում սովորում եմ նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում։ Նախապատրաստական ​​ֆակուլտետում սովորում եմ ռուսերեն լեզուն։ Հետո կսովորեմ Տնտեսագիտության ֆակուլտետում՝ Սումի քաղաքի Խարկովսկայա փողոցում։ Ես ապրում եմ Սումի քաղաքում ընդամենը երկու ամիս և դեռ ոչ շատ լավ գիտեմ քաղաքը։  Բայց ես գիտեմ, որ քաղաքի ամենամեծ փողոցը Խարկովսկայա փողոցն է։ Կան բազմահարկ բնակելի շենքեր, համալսարան, կլինիկա, փոստ, հանրակացարան։ Կան նաև խանութներ, սուպերմարկետներ և շուկա։ Ահա մի մեծ սուպերմարկետ։ Այստեղ կարող եմ գնել տարբեր ապրանքներ՝ հաց, բոքոն, ռուլետներ և բլիթներ, կարկանդակներ, կաթ, կարագ, թթվասեր, կեֆիր, մածուն, միս, հյութեր։ Այսօր ես բոքոն, կարագ և ջեմ եմ գնում։ Ես իսկապես սիրում եմ մրգային մուրաբա և հաճախ եմ այն ​​գնում: Շուկայում ես թարմ բանջարեղեն եմ գնում՝ կաղամբ, գազար, սոխ, կարտոֆիլ։ Իմ ընկերուհի Վանեսան շատ է սիրում թարմ մրգեր, ուստի ես նրա համար նաև նարինջ, խնձոր և բանան եմ գնում։ Ես գնեցի բոլոր մթերքները, ուստի վերադառնում եմ հանրակացարան: Ահա փոստը: Այստեղ ես գնում եմ ծրարներ, նամականիշեր և բացիկներ, քանի որ ուզում եմ տուն նամակ գրել: Ես հաճախ եմ նամակներ գրում տուն և իսկապես սիրում եմ դրանք ստանալ: Խարկովսկա փողոցը շատ լայն է։ Ահա լուսացույց և հետիոտնային անցում։ Անցնել ճանապարհը պետք է զգույշ: Ահա Զամոստյանսկայա փողոցը։ Իմ հոսթելը գտնվում է այստեղ։ Ես արդեն տունն եմ։ Վանեսան հանդիպում է ինձ և օգնում ծանր պայուսակները կրել: Մենք հիմա պատրաստվում ենք ճաշ պատրաստել:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *